Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Vraag & antwoord
- Home
- Vraag & antwoord
Hier vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden.
Neem gerust contact met ons op als uw vraag hier niet tussen staat.
- Welke verplichte afnames zijn er bij elke reservering?
- Kan ik bij het reserveren bepaalde voorkeuren aangeven?
- Hoe verleng ik mijn reservering?
- Hoe wijzig ik mijn reservering?
- Moet ik reserverings- of wijzigingskosten betalen?
- Hoe annuleer ik mijn reservering?
- Kan ik nu al reserveren voor volgend jaar?
- Ik wil reserveren voor werknemers. Krijg ik dan voordelen?
- Mag ik een huisdier meenemen?
- Ik ga met de auto naar Resort Walensee. Waarmee moet ik rekening houden?
- Welke documenten ontvang ik voor aankomst?
- Wat moet ik doen als ik reisdocumenten kwijt ben?
- Waar vind ik het adres en de route naar Resort Walensee?
- Ik kom voor 15:00 uur of na 18:00 uur in Resort Walensee aan. Wat moet ik doen?
- Hoe vind ik mijn woning en parkeerplaats?
- Kan ik betalen op het Resort?
- Is er gratis wifi in mijn vakantiewoning?
- Hoe meld ik een klacht over mijn woning?
- Welke regels gelden er tijdens mijn verblijf op Resort Walensee?
- Wat zijn de algemene voorwaarden van Walensee Apartments?
Welke verplichte afnames zijn er bij elke reservering?
Bedlinnen en eindschoonmaak zijn verplichte afnames bij elke reservering. Bij on-line reservering worden deze kosten tijdens het reserveringsproces aangegeven. U kunt ook contact opnemen met ons Booking Service Center om deze kosten op te vragen.
Kan ik bij het reserveren bepaalde voorkeuren aangeven?
Ja, dit is mogelijk tegen betaling van de voorkeurskosten. Bij on-line reservering wordt deze mogelijkheid tijdens het reserveringsproces geboden.
U kunt ook contact opnemen met ons Booking Service Center om de voorkeurskosten op te vragen of om specifieke voorkeuren zoals appartementnummer of meerzicht aan te vragen.
Uw voorkeur is pas definitief bevestigd indien deze is vermeld op uw factuur tevens reserveringsbevestiging.
Hoe verleng ik mijn reservering?
Het is alleen mogelijk om uw reservering te verlengen indien wij een woning, bijvoorkeur de woning waarin u al verblijft, op Resort Walensee beschikbaar hebben. Stuur voor verlenging van uw reservering een E-mail naar ons Booking Service Center. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Hoe wijzig ik mijn reservering?
Voor wijziging van uw reservering kunt u te allen tijde contact opnemen met ons Booking Service Center.
Walensee Apartments is niet verplicht om wijzigingen in uw reservering, die u wenst aan te brengen na de totstandkoming van de overeenkomst, te accepteren.
Wijziging van uw aankomstdatum is vanaf 30 dagen voor aankomst niet toegestaan. In dit geval gelden de annuleringsvoorwaarden.
Moet ik reserverings- of wijzigingskosten betalen?
Walensee Apartments berekent geen reserveringskosten.
U kunt uw reservering één keer kostenloos wijzigen, daarna kunnen wijzigingskosten van CHF 30,- in rekening worden gebracht.
Kan ik nu al reserveren voor volgend jaar?
Zodra de prijzen voor volgend jaar bekend zijn dan kunt u via zoek & boek een volledige reservering voor volgend jaar maken. Wanneer de prijzen voor volgend jaar nog niet bekend zijn dan kunt u on-line voorboeken.
Ik wil reserveren voor werknemers. Krijg ik dan voordelen?
Jazeker! Wanneer u wilt reserveren voor werknemers, die gedurende hun verblijf in de omgeving van het Resort werkzaam zijn, dan kunt u contact opnemen met ons Booking Service Center.
Mag ik een huisdier meenemen?
Op Resort Walensee zijn huisdieren toegestaan mits aangelijnd. Er zijn woningen beschikbaar voor reserveringen met huisdieren, u dient dan wel de schoonmaaktoeslag huisdier te betalen. Bij on-line reservering wordt deze mogelijkheid tijdens het reserveringsproces geboden.
U kunt ook contact opnemen met ons Booking Service Center om de schoonmaaktoeslag huisdier op te vragen.
Ik ga met de auto naar Resort Walensee. Waarmee moet ik rekening houden?
Wanneer u met de auto naar Zwitserland gaat dan raden wij u aan om uw reis goed voor te bereiden. Meer informatie vindt u hier.
Welke documenten ontvang ik voor aankomst?
Direct na reservering
Direct na reservering van uw vakantiewoning ontvangt u van ons een factuur per E-mail. Deze factuur is gelijk uw reserveringsbevestiging. Wij verzoeken u de factuur te printen en te tonen bij aankomst op het Resort.
Voor aankomst
In de week voor aankomst ontvangt u van ons twee E-mails met informatie over uw aankomst. Hierin vermelden wij uw woningnummer, vanaf welk tijdstip uw woning beschikbaar is, hoe u de sleutel in ontvangst kunt nemen en hoe u uw woning en parkeerplaats kunt vinden.
Bent u één van deze reisdocumenten kwijt raadpleeg dan de vraag wat moet ik doen als ik reisdocumenten kwijt ben?
Wat moet ik doen als ik reisdocumenten kwijt ben?
Heeft u geen factuur of aankomst informatie ontvangen? Raadpleeg dan uw postvak 'ongewenste E-mail'. Onze E-mails kunnen hierin beland zijn.
Kunt u de E-mail met factuur of aankomst informatie niet vinden dan dient u direct een E-mail te sturen naar ons Booking Service Center. Vermeld duidelijk uw volledige naam, telefoonnummer, E-mail en aankomst- en vertrekdatum.
Waar vind ik het adres en de route naar Resort Walensee?
Wij raden u aan om uw optimale route naar Resort Walensee te bepalen met behulp van Google maps. De adres gegevens van Resort Walensee vindt u op onze contact pagina.
Houd bij het plannen van uw reis zo veel mogelijk rekening met onze check-in tijden.
Ik kom voor 15:00 uur of na 18:00 uur in Resort Walensee aan. Wat moet ik doen?
Wanneer u voor 15:00 uur of na 18:00 uur aankomt in Resort Walensee dan dient u dit vooraf te per E-mail te melden
Wanneer u na 18:00 uur aankomt, dan zorgen wij ervoor dat uw aankomst in goede orde verloopt. Aankomst voor 15:00 uur is uitsluitend op verzoek mogelijk.
Indien u buiten voormelde tijden op het Resort aankomt zonder dit vooraf te melden dan kunnen wij u geen soepele check-in garanderen.
Hoe vind ik mijn woning en parkeerplaats?
Uw woningnummer staat vermeld in de aanreisdetails die u kort voor aankomst per E-mail van ons heeft ontvangen. Heeft u deze E-mail niet ontvangen? Raadpleeg dan uw postvak 'ongewenste e-mail'. De E-mail met aanreisdetails kan hierin beland zijn.
Kunt u de E-mail met aanreisdetails niet vinden, kijk dan bij de vraag wat moet ik doen als ik reisdocumenten kwijt ben?
Kan ik betalen op het Resort?
Ja, u kunt met de meeste bankkaarten en creditcards betalen bij onze gastenservice. Indien uw reserving niet vooraf volledig betaald is kunnen wij u additionele kosten voor betaling op het Resort in rekening brengen.
Is er gratis wifi in mijn vakantiewoning?
Ja, alle woningen van Walensee Apartments beschikken over gratis wifi. De inloggegevens zijn op de router aangegeven. De router staat meestal in de buurt van de televisie in de woonkamer.
Hoe meld ik een klacht over mijn woning?
Ondanks al onze goede zorgen om uw woning in optimale staat aan te bieden kunt u van mening zijn dat u een gerechtvaardigde klacht heeft met betrekking tot uw woning. Meld deze klacht dan binnen 4 uur na aankomst per E-mail. Wij reageren zo spoedig mogelijk om uw klacht op te lossen, voor zover dat mogelijk is.
Welke regels gelden er tijdens mijn verblijf op Resort Walensee?
Het parkreglement en de huisregels kunt u hier lezen.
Wat zijn de algemene voorwaarden van Walensee Apartments?
De Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn op de reservering van uw vakantiewoning in Resort Walensee leest u hier.