Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Boek nu zonder reserveringskosten!
Coronavirus (COVID-19) Vraag & antwoord
- Home
- Coronavirus (COVID-19) Vraag & antwoord
Hier vindt u de meest gestelde vragen en de antwoorden op die vragen.
Neem gerust contact met ons op als uw vraag hier niet tussen staat.
FAQ Corona virus
- Wat is het annuleringsbeleid met betrekking tot het Coronavirus?
- Hoe krijg ik een voucher?
- Hoe gebruik ik mijn voucher?
- Kan ik mijn reservering verplaatsen naar een toekomstige datum?
- Welke maatregelen worden er door Walensee Apartments getroffen om verspreiding van het Coronavirus te voorkomen?
- Kan ik 2 meter afstand houden?
- Is het strand toegankelijk? Zijn er beperkingen?
- Waar vind ik alle andere veelgestelde vragen en de antwoorden op die vragen?
Wat is het annuleringsbeleid met betrekking tot het Coronavirus?
Walensee Apartments heeft een bepaald annuleringsbeleid, dat u hier kunt lezen (link). We begrijpen uw bezorgdheid vanwege de pandemie en we weten ook dat er binnen een dag iets kan veranderen. Daarom bieden we u de volgende opties aan:
- Bevestig en betaal uw reservering vooruit, in het geval van nieuwe reisbeperkingen als gevolg van de Corona-pandemie krijgt u een voucher met het volledige bedrag voor de toekomst. In dit geval verzekert u zich van uw reservering en vermijdt u het risico van niet beschikbaar zijn op het laatste moment.
- Als uw aankomstdatum meer dan 6 weken verwijderd is, verschijnt de "neem optie link" onder de "boek nu knop". Op deze manier kunt u uw reservering zelfs nog de dag van aankomst bevestigen door te betalen. Heeft u hulp nodig? Vul dan dit formulier in.
Een optie houdt in dat we de accommodatie 30 dagen voor u beschikbaar houden. Opties zijn definitief nadat we ze hebben bevestigd. Het aanvragen van een optie is niet mogelijk als de aankomstdatum 6 weken of minder verwijderd is.
Hoe krijg ik een voucher?
Als u uw vakantie moet annuleren vanwege beperkingen door het Coronavirus en u kunt geen nieuwe datums aangeven, dan heeft u de mogelijkheid om een voucher te vragen met het volledige bedrag dat u heeft betaald. U kunt uw verzoek per e-mail sturen naar booking@walenseeapartments.com. U ontvangt dan een e-mail met een unieke vouchercode, die zelfs voor onze medewerkers verborgen is om eventueel misbruik van de codes te voorkomen. Bewaar uw code goed en gebruik deze bij uw volgende reservering in het desbetreffende veld.
Hoe gebruik ik mijn voucher?
U kunt uw voucher verzilveren bij het maken van een reservering. Als u een type hebt gekozen, dan kunt u uw voucher verzilveren vanaf stap 1 in de zoek & boek. U ziet direct de betalingsstatus:
- Extra betaling is vereist - u ziet direct het te betalen bedrag
- De voucher dekt precies de reservering - u ziet dat u niet extra hoeft te betalen en dat de voucher volledig wordt gebruikt
- Een openstaand bedrag blijft op de voucher staan - u ziet meteen welk bedrag er nog op de voucher staat.
Let op: is de code ongeldig? Controleer of u de hoofdletters correct ingevuld heeft bij het invoeren van de vouchercode.
Kan ik mijn reservering verplaatsen naar een toekomstige datum?
Ja, u kunt uw reservering naar een toekomstige datum verplaatsen door een e-mail te sturen naar booking@walenseeapartments.com.
Belangrijk: als u uw data wijzigt en de accommodatie beschikbaar is, kan er een prijsverschil zijn (hoger of lager). Dit kan te wijten zijn aan seizoensinvloeden of andere tarieven op weekdagen versus weekends. Als de tarieven hoger zijn, moet u het verschil tussen de oorspronkelijke prijs en de prijs voor uw nieuwe data betalen. Als ze lager zijn, is het prijsverschil beschikbaar voor een andere reservering.
Welke maatregelen worden er door Walensee Apartments getroffen om verspreiding van het Coronavirus te voorkomen?
Het team van Walensee Apartments heeft enige tijd gewerkt aan het verbeteren van de in- en uitcheckprocedures om deze aan te passen aan de nieuwe levensstijl.
Voordat u aankomt, ontvangt u e-mails met alle informatie die u moet weten over de appartementen en de omgeving.
Bij aankomst zorgen wij ervoor dat uw sleutel in een sleutelkastje ligt, de instructies worden per e-mail verstuurd.
Tijdens uw verblijf kunt u ons telefonisch of per e-mail bereiken voor al uw vragen.
Bovendien desinfecteren we na het laatste reinigingsproces de oppervlakken met een speciaal desinfecterend product.
Kan ik 2 meter afstand houden?
Onze appartementen zijn ruim en comfortabel en bieden u de gezelligheid van uw huis, gecombineerd met de ontspanning van uw vakantie. De balkons en de tuinen zijn volledig privé en hebben voldoende afstand van elkaar. De gemeenschappelijke ruimtes van de gebouwen zijn ruim en zelfs de voordeuren van de appartementen zijn voldoende van elkaar verwijderd.
Buiten heeft u diverse activiteiten (link) om uw dag te vullen en toch afstand te houden. Bovendien kunt u op het lange strand rond het meer zonder zorgen ontspannen.
Is het strand toegankelijk? Zijn er beperkingen?
Het strand is volledig toegankelijk, zowel om te zwemmen als om te watersporten. Er zijn geen beperkingen, behalve de officiële BAG-richtlijn die iedereen moet volgen. (link)
Waar vind ik alle andere veelgestelde vragen en de antwoorden op die vragen?